Mitt liv just nu.

Var ett bra tag sen nu ja skrev något om vad som händer mig om dagarna.Dels för att att jag tycker sånna bloggar är otroligt trista att läsa.Exempel..Idag har ja vart i skolan ja träffade "Lisa" Efter skolan kollade ja på tv,osv...så intressant! Därför kommer det bara en kort update,så ni vet lite iallafall.
Jag har jobbat lite,inventerat på olika Ö&B äffärer,var faktiskt roligt.
Jag hoppas på att få jobba mer åt det företaget.
Jag hoppas att få hoppa in å jobba vid allhelgonahelgen i en blomsterbutik jag ringde idag :D
Jag vill klippa mitt hår,frågan är hur? Lugg vill jag iallafall ha igen.
Och jag är en Idolslav igen! Jag bara älskar Jay Smith som var med igår.Bästa någonsin i idol.Sen så körde han ju en Everlast låt med,tummen upp för det!



Rock on!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack ska du ha! Hoppas du får jobbet på blomsteraffären!

/Lotta

2010-09-23 @ 18:30:50
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: kickan

Jay är helt underbar :)

2011-01-03 @ 00:28:46
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0