Smoothies.

Jag tycker det är så jäkla gott att göra egna smoothies.Tänkte ge er ett recept på en favorit jag har.

Banansmoothie.

Det behövs en banan.
ca 2-2,5 dl vaniljyogurt.
ca 2-2,5dl mjölk.
Isbitar.
2msk koncentrerad äppeljucie.
Kanel efter smak.

Mixa bara ihop allt,som man brukar göra med smoothies :P Jag brukar avsluta med en dutt kanel på toppen,för ögats skull :)
Här hittade jag en bra sida med en massa recept www.smoothietips.se

Här ni någa speciella recept som ni vill dela med er av till mej? :)




Rock on!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Mmm det verkar jätte gott, speciellt en varm sommardag :)

Postat av: Linda

I love you !!

Det här receptet snor jag !! :D

2010-06-02 @ 11:31:08
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0