Se hit! Smycken till salu!

Rensade bland mina smycken,och insåg att det är del som jag inte använder,och till och med aldrig har använt.Tänkte om det är någon av mina kära läsare som är intresserad? Slänger ut lite bilder här,och sätter ett pris som jag tycker verkar rimligt.Men priset går självklart att diskuteras :D

Klicka på bilderna för att se dom större.



1.Söta små fjäriljsörhängen i blå toner. pris: 35kr
2.Ovanliga speciella örhängen ifrån Pilgrim(Aldrig använda!) Pris: 100
3.Svarta lite rockiga ringar,(dessa ringar är ganska små) Pris: 25kr
4.Coola zebrarandiga ringar.Pris 25kr



5.Ovanliga örhängen som jag köpte för längesen,Märket heter cabuchou.Tror inte det finns att få tag på längre.
Gillar dom skarpt,men jag tycker inte jag pasar i guld längre,hade det vart silver runt om hade jag behållt dom själv! :p Pris 100kr
6.Gullligt söta små ringar med lite "tingeltangel" som hänger ner.Pris 25kr
7.Delfinörhängen i äkta silver. Pris 75kr
8.Piercing smycken(aldrig använda pga av fel strorlek) Dock vet jag inte måtten på dom.Stenen är vit kristall.Pris 30Kr st,eller båda för 50kr.




9.Hjärtat för musikälskaren! Hänge till halsband från Cabochou.Pris 150kr
10.Sommriga armband med snäckor/snäckskal.Pris 25 kr st,eller båda för 40kr
11."Guldigt" halsband Pris 45kr
12.Vita pärlor i lite ovanlig form på pärlorna från märket Eyes.Pris 60kr
13.Vita pärlor,långt halsband Pris 25kr
14.Blå pärlor,långt halsband Pris 25kr
(eller båda för 40kr)
15 Halsband med ett kors som är ganska stort,med gula stenar.Pris 25kr
16.Halsband från märket Eys med glashjärta "Mureno" i grått. Pris 100kr
17.Elgant halsband med en droppe i kristall.Pris 50 kr

Om ni är intresserade av något smycke så skriv en rad här,eller maila mig på [email protected].
Så gör vi upp hur vi ska göra osv.

Rock on!






Kommentarer
Postat av: emelie

ja men precis! kul att berätta för sina barn hur hon bettede sig när hon var yngre. Hoppas verkligen hon ångrar sina bröst, så rätt åt henne

2010-05-14 @ 20:17:25
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jättefina smycken =)

2010-05-14 @ 21:00:48
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0