Rockstarnörd!

Jahapp nu är jag fast i Guitar hero.Det är trummorna jag har fastnat för.Vilket kanske inte är så konstigt.Har alltid velat spela trummor,sen ja var liten.Men av någon konstig anledning så valde jag SAXOFON!????? istället.Tänk om ja hade valt trummor.Då hade jag inte varit någon rockstarnörd nu,utan en rockstar!!! :) haha.Men det är grymt roligt.Slår på som bara den,riktigt träningspass det där.Än så länge så ligger jag bara på nivå easy.Men klarar den nivån hyffsat bra nu,så ja ska nog satsa på medium nu.Men man lär ju pausa lite,så man inte bli nörd på heltid! haha.Någon av er som spelat?Några tips kanske till mej? :)
Såhär duktig ska ja också bli ;)


Rock on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0