Your lawn would die..!

Här kommer det lite citat som jag hitta.Från hårdrockare som ja gillar.

Sommaren 1971 var fantastisk,jag minns den inte,men kommer aldrig att glömma den heller.
Lemmy Kilmister Motörhead

If this band moved in next door to you,your lawn would die.
Lemmy Kilmister om Motörhead.

Av alla saker jag förlorat,saknar jag förståndet mest.
Ozzy Osbourne.

I början var vi ett gäng musiker som sysslade med droger,på slutet var vi ett gäng knarkare som sysslade med musik.
Ozzy Osbourne om tiden i Black Sabbath.

Om midsommar..Ja det är då man har blåklockor i håret,och runt ögonen.
Dregen

Ha ha kan inte annat än att skratta! :D
Sköna snubbar!


Rock on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0