Träffen,eller träffen jag aldrig fick.

En sak som jag helst av allt vill glömma,men ändå känner att jag måste ta upp är att JAG hade anmält mej till en tävling om en träff med Mustasch på Arbetarbladet.Dom var ju här och spelade på Getaway.
Jag brukar kolla min mail ganska ofta.Men man får ju sisådär 3000 mail från Fb,hela tiden.Så det är ju ganska lätt hänt att något annat viktigt mail glider in bland dom 3000 "Fbmailen",och man råkar missa ett VIKTIGT!
I detta fall typ det viktigaste ever!!!!:( På lördag morgon kollade jag min mail,och upptäcker att där ligger det ett mail och det står grattis som rubrik.Jag öppnar det och ser att JAG vann träffen med Mustasch! Men till saken hör att träffen var igår(fredag).Jag behöver väl inte skriva vad jag kännde efter att ha läst det.Men jag lämnade faktiskt mitt mobilnummer med,men ingen ringde mej!?? Istället stod det i tidning om någon ERIK,som vann träffen!!
Jag behöver väl inte heller tillägga att jag nu kommer att syna varendra JÄVLA*pip* mail jag får i fortsättningen!
Nu pratar vi inte mer om det.


Rock on!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 17:06:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0