tänk den där tekniken!

Kom och tänka på att tänk om det hade funnits digitalkamera i mina unga år.(nu låter det som jag är jättegammal,men det är jag ju inte bara 24 :p) Tänk vad många minnen jag hade kunnat föreviga då.För nu har man ju med sig kameran typ överallt.Iallafall jag har det.Det var inte så på den tiden.Vilket är synd.För då hade jag haft en massa roliga kort att garva ihjäl mej åt nu.Tänk va töntig man var! är.Det finns ju en del kort,men inte alls många.Bjuder iallafall på några old pics!





Kommentarer
Postat av: Paulas Konstshop - Porträttmålningar m.m

Hej!

tack så jättemycket för din kommentar :)

Jag fick faktiskt lära mig hur man gjorde när jag fick i gymnasiet (media-grafisk kommunikation) och intresset har vuxit under åren, så nu kan jag köra mitt egna race. Men tackar skolan för att jag fick lära mig grunderna iallafall!

2010-01-19 @ 22:22:40
URL: http://paulaskonstshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0