Jätteelefanten!

Jag kom och tänka på en sak i går,när jag satt och prata med Underbara.När jag var mindre,var väl en 15-16 år,eller något sånt.Så satt jag i Centrum och väntade på bussen utanför Ica.Då kom jag på att ja skulle in på Ica.Och vid ingången stod en hemsk Malacoelefant,och delade ut godis i en korg.(Till saken hör att jag är rädd för maskots,har alltid tyckt dom vart obehagliga så länge ja kan minnas.)Så när jag såg jätteelefanten så vände jag och gick ut igen,och satt mej i busskuren.När jag sitter där så helt plötsligt kikar jätteelefanten fram bakom busskuren och säger - Hej! med en tillgjord röst.Men jag tror det var en kille.Sen så satt jag i busskuren med en jätteelefant!!? Elefanten frågade va jag skulle,kommer inte ihåg allt som sades eftersom jag var i chock!:P Sen sa elefantj*veln äntligen -Hej då. Och gick,så jag började asgarva.Då sticker elefantskiten!,ut huvudet med sin snabel bakom kuren igen och säger -Hej då igen och vinkar.Sen försvann elefanten.Tur det!
 Men frågan är nu.
-Vem var du? Vem var jätte elefanten som spelade mig ett spratt? Det måste ju har vart nån jag kände.
Hela upplevelsen gjorde mej inte mindre rädd för maskots måste ja tillägga.



Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag kan ta hand om elefanten! Nami!

2010-01-18 @ 21:16:23
URL: http://danielferholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0