Årets lista.

3 personer jag saknar:

1:
Mormor.


2:Morfar.


3: ?


3 saker jag skäms för:

1: Anna Anka,finns det någon pinsammare och mer idiotisk människa?

2: Mina stora fötter.(Ibland iallafall.)

3: Idol Erics flickvän..(Jag gjorde det iallafall då.)

3 saker jag är stolt över:

1: Min Underbara pojkvän.

2: Mig själv! :P

3: ?

3 saker jag vill göra år 2010:

1: Förlova mej ;)

2: Jobba (Ge mej ett jobb någon?!)

3: Tatuera mig.

3 händelser år 2009 som jag aldrig kommer glömma:

1: När jag träffade min Underbara första gången.

2: Mammas trissvinst.

3: När vi fick tillskott i våran lilla familj.En liten katt herre vid namn Killer.

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:

1:Mobilen.

2: Datorn.

3: Musik.

3 personer jag avundas:

1: Säkert dej. :P

2: Anders Bagge. ( Alla gillar honom! )

3: Personer som är musikaliskt begåvade. ( Jag vill också kunna!)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0