JA.


Varit på världens finaste bröllop.Min vän Catta och hennes nu man Oskar.Jättefint och roligt var det.
Och dom sa Ja till varandra också,så det gick som planerat ;)
Jag fick den stora äran att fixa alla blommor.Och det var superkul.Inser verkligen att det är något jag vill hålla på med mer i livet.
Tänkte visa några bilder på hur det blev.
Brudbuketten är gjord av cremefärgade Vendela rosor,ljust rosa Heaven,och mörkrosa aqua.Plus att bruden ville ha lite hjärtan på tråd i.Söt som socker blev buketten.Corsagen är gjord av heaven rosen.Tärnbuketten är gjord av samma rosor som brudbuketten men den fick också en liten manchett av Salallblad.Jag blev nöjd med resultatet.Men jag kan tillägga att jag var en aningen nervös innan hon hämtade buketterna.Men hon blev också nöjd,tur var d!




Rock on!


Kommentarer
Postat av: lotta

Ja visst är det en nervös väntan innan bruden får se sin bukett. Men med ditt resultat hade du ingen anledning, den är ju superfin!

Atollen Rock

2010-08-25 @ 12:48:40
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0