Polis,polis potatisgris.

Läste precis på www.arbetarbladet.se Våran lokala tidning över ghettot.Dom ska ju ta bort polisen här i ghettot.Så nu kommer det inte bli någon kvar.Förutom en dator!?

– Vi för diskussioner med Älvkarleby kommun. Det som återstår är att träffa ett avtal. Sedan ska vi utbilda deras personal, samt installera en dator där allmänheten kan göra polisanmälningar.

Ha ha..lite småkul tycker jag.Vi får se hur detta slutar.Dator blir nog sönderslagen eller nåt.Det är mitt tips!
Det står även att dom styr sina resurser varje dag.
-Anser vi att det är Skutskär vi ska fokusera på så styr vi personalen dit.
Oj oj då lär dom nog flytta tillbaka tycker jag,annars blir det ett väldans åkande från Tierp.Det kan jag lova.
Artiklen kan du läsa här :
http://arbetarbladet.se/nyheter/alvkarleby/1.1340579

jag vill bara passa på att tillägga att tvättstugelapparna som jag blogga om här igår,INTE kommer från min tvättstuga,det var några jag hittade på internet.Så datumen stämmer ju inte..för det var någon som undra det.

 Ha ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0