Drömlägenhet!!!! Och VI ska flytta in!

Alltså shit! vilken lägenhet..gudars va fin den va! Jag vill flytta in nu,nu NU!! Den var väldigt speciell som sagt,takbjälkar mörka,mysiga fönster.Allt var mysigt!Och så var det en balkong med,som vi delar med en till person,men hon använde den inte alls nästan.Plus att det var ett "Allrum" med träningssaker som man fick använda fritt,så då blir Underbara glad. Snacka om att byta upp sig.Jag vill inreda nu,det kommer bli så bra.
Bye bye skit Berget! Bultbo här kommer vi! *ha ha*




                                                                                          

Kommentarer
Postat av: BlomsterDesign

Hej! tack så jätte mycket :)

Va kul att du går i dem tankarna, jag gick florist utbildning på gymnasiet där det också ingick en liten starta eget utbildning. Men annars har jag inte gått någon speciellt. Jobbat på den här och andra blomster och inrednings butiker innan jag började med butiken själv. Tog över den efter en tjej som ville sluta, så butiken fanns redan. Men jag har gjort om hela butiken både när det gäller sortiment och utseende. (Har några gamla bilder i början av bloggen). Har sån tur så jag har en revisor i familjen vilket har hjälpt mycket när man behöver tips och råd i olika saker. Kolla med ams om dem kanske har några starta eget kurser eller kanske skatteverket. Är ju ganska mycket man måste gå igenom innan man kan starta.

Det är bara fråga på om det är något du undrar!

Lycka till!

Kram elli.

2009-09-25 @ 10:59:58
URL: http://metrobloggen.se/blomsterdesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0