vart bor jag?

Just nu så bor jag lite här och där.Nej men det känns mest som om att jag bor med Underbara nu i lägenheten.Fast det gör jag inte riktigt ännu.Men det kommer väl bli så till slut :) Jag har ju flyttat hit lite grejer och så.Idag har vi varit och storshoppat.Både mat och andra grejer som man behöver.Synd bara att allting ska kosta pengar ;) ,tänk om allt va gratis.Oh vad det skulle vara bra,bara gå in och plocka det man behövde liksom.Eller ännu bättre tänk om pengar växte på träd...bara att plocka,men det är klart då lär man plocka upp ett lager på våren och sommaren,för på vintern vissnar det ju och då kan det inte växa nå pengar heller..:P ha ha jag sväva nog iväg liiiitttee för långt där.Men erkänn att det vore kanon! Imorgon är det Kfg möte,känns lite roligare nu när Sofie också fick hamna i min grupp:D Underbara får fullt upp imorgon med tvätttid han.Jag och sofie ska även en sväng på stan sen och få en ansiktsbehandling! :)
Underbara var in på Redrum och beställde en tattootid med.Jag vill också!!! men det kommer väl...
Någon som har ett matbord som dom vill bli av med kanske?Hör av er till mej i sånna fall.skriv en kommentar här.

Over and Out Miss*E*


Ett sånt här ska jag odla fram ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0