Mitt liv just nu...

Det här är väl på ett ungefär vad som hänt sen sist jag skrev,eller ja det mest väsentliga :P
Har precis kommit hem ifrån den "stooora staden",har varit på KFG möte,och så hann jag med att träffa Sofie en
snabbis.Nu så är jag själv igen,min Underbara åkte hem i måndags.Men han kommer snart igen ,och då för gott :D ska bli så bra.En etta på Berget in the Ghetto blev det.Med en stor uteplats,så det är ett stort plus iallafall.Tur det annars skulle jag längta ihjäl mej.

Mina Killar :P ,något skäggiga båda två..ha ha



Annars så händer det väl inte alltför mycket just nu.
Väntar på samtal från Rullsand.Jag hoppas dom ringer snart och säger att vi fått jobbet! Orka vänta i evigheter....

Tänk att nu så är sommaren äntligen här!,inte alls långt kvar till Midsommar nu...WIIIIIEE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0