snö snö snö snö snö...*Blä*!!!!

Alltså jah HATAR snö,vem kom på det? Han skulle ja vilja snacka med...jag är säker på att det är en han,endast det motsatta könet kan komma på nå såååå dumt! *hahhaha* varför ska d finnas just där jag bor????
åhh blir så less,igår så töade lite av skiten bort iaf,men sen imorse när man vaknar å kollar ut så är det nån jävla snöstorm utanför fönstret!*hua* ja det ger ju verkligen hopp om att sommaren å våren är nära....känns som den är väldigt väldigt väldigt långt borta nu!:(
Jag kan inte minnas senast det var bart på backen,det har fan i mej var snö hela långa vintern.:(:(
Och till vilken nytta då???;Det är fult,äckligt,blött,kallt,slaskigt,å obehagligt. Jag längtar till midsommar;) wwwwiiiiiiiiiieeeeeeeee!!! vad kul det ska bli. Satt och drömde mej bort tidigare i dag,å skapade världens bästa grupp på facebook:D *hehe*
Gå med vettja! "alla vi som längtar till midsommar" :P
Imorgon ska ja till Valbo en sväng med mammsen iaf,handla lite smått å gott.
jahapp det var droppen!!,nu när jag tittar ut genom fönstret så snöar det ännu mera...åhhh!!! jag går i ide tills det blir vår,väck mej då,Tack!:D så om ni hör från mej ett tag så vet ni vart jag är;D


 En dag på stranden......ahhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0