Klä sej i döda djur???!!! NEJ TACK!

Blir sååå förbannad av att folk ens kan komma på tanken att köpa en äkta päls,fy fan va vidrigt. Ni skulle bara veta hur dom gör för att få av den pälsen.Det är fruktansvärt! satt å läste nu på aftonbladet om det hela.
Mår illa nu,alltså det är så vidrigt. jag fattar inte hur vissa människor kan vilja bära det?Hur kan man vilja ha på sej något som ett djur har lidit så fruktansvärt för? Dessa människor borde flås å känna på hur det är,så kanske dom fattar!
Varför överhuvudutaget bära äkta päls,när det finns fusk päls som är minst lika snyggt.?
Är i alla fall glad att på aftonbladets omröstning så är det just nu 63.3% som säger nej till päls.
Gå in och rösta du med! och kolla in reklamfilmen med P!nk!så bra Heja P!nk :D  jag håller helt med. jag kommer alltid så på djurens sida jag med! Om det nu skulle vara så att du är pälsbärare och läser detta,så kan du ju höra av dej med en komentar och förklara hur fan du tänker!?

Länken till aftonbladets artikel är:

http://www.aftonbladet.se/sofismode/article3678416.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0