En vanlig dag...

I dag har ja varit på stan en sväng.Inhandlade en outfit till dopet på lördag,blev en jeanskjol och en korallfärgad top till,blir nog nice det! Tänka sej att jag inte kom hem med några örhängen!! vet inte hur ja lyckades,fast jag stod där inne på ur& penn och suktade...men d var inga som sagt... vilket är väldigt ovanligt nuförtiden:P
mja..annars hände det väl inte så mycket skoj på stan.Handla lite smågrejer å sånt man behöver ni vet.
Nu så sitter Catta på tåget på vägh hit:D var ju ett ta sen vi träffades nu,sist var nog nyår,så d ska bli skoj skoj!
Jo alltså varför är d bara konstiga människor som jobbar på arbetsförmedlingen?,jag har iaf alltid lyckas fått alla skumma typer som handläggare...ja eller sist hade jag faktiskt en normal.Men jag ringde dit i dag(har fortf inte fått nån kallelse fast d var 100 år sen ja skrev in mej typ...) ringde iaf för att ja måste ha nån som skriver under mina papper.Och oj oj oj vilken seg människa jag prata med jag fick säga mitt person nummer 3 gånger innan hon fick det rätt:S man börjar ju fundera lite då faktiskt...plus att hon upprepa allt hon sa:P dom är såå muntra där så alltid!:D
Och nu så är d inte långt kvar:D Går nog ganska fort nu hoppas jag.
Nu ska ja nog ta å kika runt en sväng på Fb,sen så blir d tv å telefon;P
Ett roligt bra "citat" eller va man ska kalla det, som ja hitta: Kärlek är stimulans för hjärtat,och lokalbedövning för hjärnan! stämmer mycket bra faktiskt tycker jag.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0