Uppblåst mage??

Gud vad jag stör mig på vissa reklamer! Just nu så går det flera om du känner dig upplåst och gasig i magen..ta då en Activia.Och sen på slutet så säger tjejen -Tack för tipset om Activia,det hjälpte verkligen.Och så lägger hon handen på kompisens axel,sådär töntigt.Åhh vad fjantigt.Och sen finns det för Actimell,Proviva,och en till som jag inte riktigt kommer ihåg namnet på Dro...nånting tror ja.Alltså vem i hela fridens namn kommer på dessa töntiga reklamer?Den sissta är nog värst.Tjejen pratar i telefon med sin kompis,samtidigt som hon dricker "Dro.."Och så säger hon -du måste prova,och då säger den andra tjejen -Det har jag ju precis gjort...-Har du,säger den andra...sådär totalt tvreklamsförvånande.
Igår sa min kära pojkvän att han är drygare än Yes
.Ha ha,vilket nog kan stämma ibland.:P Endast en droppe,räcker i evigheter..



Kommentarer
Postat av: Joel

HAHAHAHAHAH ! Du har rätt , och rösterna låter så jävla äckligt fejkade . '' Mhmmmmmmm , den var riktig god ''. Ush !

2009-06-13 @ 11:17:41
URL: http://blueperry.blogg.se/
Postat av: agnèsthehelafvampire,

Jag har sett den reklamen med - Ja det har jag precis gjort. Usch, usch, usch. Man förstår ju att det inte stämmer O_O

sv: Jupp, Twilight är vackert. Ha en bar helg dumed :]

2009-06-13 @ 12:24:54
URL: http://agnesdayy-blogg.se
Postat av: aurum

Nästan alla reklam är töntiga! Varför har jag inte lyckats lista ut men man får i alla fall ett gott skratt då och då =)(om man inte blir förbannad dvs.)

2009-06-29 @ 23:54:24
URL: http://aurum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0