Efterlyses: rolig,spännande, intresssant blogg !

Gud vad jag stör mej på dessa "modebloggar" ok vissa går väl och läsa,det ska erkännas.Men herregud!,Har dessa personer endast mode och utseende i skallen?? Och Dagens Outfit..ska vi inte tala om.Vem bryr sej om vad en helt okänd människa sätter på sej för kläder varje dag?? Ok det kan va kul att få tips och så ibland,men inte VARJE dag.
Ja säger inte att det är fel att blogga om mode,nej varsågod! men personligen så tycker jag det är en aningen trist att läsa,och tyvärr så är det mest sånt i var och varannan blogg. Inte undra på att det finns sånna ideal osv i denna värld!
Den dagen ni ser dagens outfit på min blogg...då är det dags att lägga ner.(fast det kommer aldrig hända i och för sig)Så var inte oroliga kära läsare :D
Varsågod att skicka arga kommentarer ;P

Bla bla bla bla.....

Kommentarer
Postat av: MALIN NILSSON

ja visst är den cute :) Klänningen är från H&M :D Vad är det för trasa du skall ha då ??? hehehe .. kram

2009-06-10 @ 14:26:16
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/
Postat av: MALIN NILSSON

men din klänning låter ju super söt :) hojta till dom du sätter ut bild :) åh tack så jätte mycket och detsamma :) pusskram

2009-06-10 @ 16:03:37
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/
Postat av: DEN BÄSTA!

DU BORDE KOLLA MIN BLOGG! :D ^^

2009-06-10 @ 17:07:25
URL: http://innepersonen.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja h¨åller verklien me dej. de gäller att variera massa.. som m in blogg =)

2009-06-13 @ 16:12:21
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Spessartin

Håller med dig! Dagens outfit?! Vem faaan bryr sig? Man ser kassa fotografier tagna i en spegel med en dålig jävla mobilkamera. Och varför skulle jag vara intresserad av hur någon har klätt sig just idag?



Nått annat som jag stör mig på är såna som vill att man skall "följa varandra på bloglovin?". Varför då? Jag väljer väl själv vilka bloggar jag skall följa. Vill man göra så för att få bloggföljare så det ser ut som om bloggen är så jävla popluär?



Jaja, kan inte säga annat än att min blogg är jävligt tråkig, och det står jag för till 100%. Den handlar om mitt liv, är någon form av dagbok, den är vad den är helt enkelt. Någon enstaka gång har jag skrivit om dagens outfit, men då bara när jag har varit ute i trädgården och har fula jävla kläder på mig och är smutsig, för att håna de som på fullt allvar tycker att dagens outfit är intressant på något sätt... hehe.

2012-01-07 @ 08:27:34
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0