sommar!!

Alltså vart är den?
I need it! NOW!
vem fan kom på att d ska finnas fyra årstider..ja tycker d räcker bra med en..sånt tjafs å hålla på å byta hela tiden liksom! Tänk va bra om vintern inte fanns..ohh vad ja skulle trivas! ligga på stranden å glassa,bada bada bada och åter bada.
Jag älskar att bada,tror ja var en delfin lr nå i mitt tidigare liv,lr så var ja nog en väldigt ful fisk lr  nå liknande:P haha
Inte skulle man behöva bekymmra sej om å köpa vinterkläder heller.
Jag har fortfarande inte köpt vinterskor,jag hatar det. Jag går i mina snygga höststövlar i stället. Inte har man nån snygg vinterjacka heller.
Aja men det närmar sej sommaren iaf, å d är väldigt skönt!
Denna sommaren ska bli den bästa någonsin,det har jag bestämt!
Vi börjar lite smått med midsommmar å sen så är d i gång:D åhh vad jag längtar.
jag undrar om d blir nån tripp i år till det underbara Gotland,det återstår att se. Skulle va skoj å släpa dit några vänner med..:D Och såklart häsla på min kära kusin Sara.


Kommentarer
Postat av: sofie

ahh! jag skrev första kommentaren! ;D

jag var nog också en fisk tidigare, höhö.

mm, denna sommar ska bli bäst! fan va bra den ska bli, och jag ska leva på den lääänge ....

en positiv mening får avsluta min "kommentar" ;)

- det går ALLTID mot sommaren!

2009-01-16 @ 17:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0