blogga..som alla andra!,ja man lär ju hänga med:P

jahapp då ska man börja blogga då,kan nog bli skoj faktiskt!
För er som inte vet så är ja en tjej i mina bästa år*haha* tror ja iaf..:P Erica är namnet och jag är 23 år.Bor i lilla Ockelbo med min pojkvän Tobias. , och såklart Lemmy våran lilla,lr ja han e inte så liten..leguan.själv så vill ja ju ha en hund..men men ja för nöja mej med Lemmy så länge.
Annars så fylls mitt liv just nu med att längta efter sommaren,umgås med datorn och  leta jobb,vilket går väldigt trögt..nån som har nå jobb över till mej kanske?
Jo och så har jag ett missbruk med,d har väl alltid funnits där,men har blivit värre med åren.
Sofie en av mina bästa kompisar vet va jag snackar om här.Även min kompis Catta är inne på samma linje.
Det är såhär att när man har gjort det en gång så kan man bara inte sluta! Det är verkligen beroendeframkallande,och nu sen ja skaffa datorn har d blivit ännu värre..d är ju så lätt å få tag på.
Vad ska man göra? ja sökte på rehab kliniker idag men d fanns tyvärr ingen som stämmde in på mitt missbruk.
Så d får fortsätta,men Tobbe gillar det inte alls,det blir så dyrt i längden med.
Varje gång man åker in till stan så bara måste man ha minst en iaf.Men gärna många många..Bäst är det om man kan få tag på d billigt,då blir det en extra kick!
Men  sen när man använt det så är d liksom inte lika kul efteråt..då är d förbrukat.
Känslan lägger sej liksom.
Ja såklart så använder man det igen,men det är inte samma sak som första gången man har det.
Mestadels så får dom hänga där på sitt träd,som är alldels för fullt. och d bara ramlar varje gång man ska ha nåt.
Men det förgyller verkligen mitt liv mina små älsklingar..ja jag är sjuk! ja vet.
Men d är bara så underbart med Örhängen!!
Ett annat intresse jag har är blommor och inredning.
Älskar att pyssla å greja i lägenheten flytta och ändra om allt.
Och det är d jag vill jobba med,jag har gått lärling på en blomsterhandel i Gävle. Men har fortfarande inte fått nåt jobb.
Men det kommer väl...min dröm är att öppna eget såklart.
En mycket bra sida som ger insperation när det gäller blommor är www.bladverket.se måste ta och besöka denna butik nångång.
saknar mina blommor!
kanske därför ja fyller detta tomhål med ännu mer örhängen...haha sjukt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hehe.. kul att höra att de är fler som älskar örhängen ;) ha en trevlig helg!

2009-01-16 @ 18:37:28
URL: http://mariastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0