1:a December.

Är det i dag.Tiden går så fort nu tycker jag.Är så mysigt nu,när man får pynta å greja.jag har bara en liten miniamaryllis i fönstret än så länge.Men jag vill köpa massor med fina blommor.Är ju bara det att det ska kosta så mycket pengar med allt.Man får försöka fixa fint endå,men skogens hjälp.Idag börjar årets julkalender också.Som verkar vara helt värdelös.Varför har dom inte mysiga bra julkalendrar som det var förr? jag har Sunes jul på datorn,och sen har vi Kurt Olssons jul på dvd.Dom är så grymt bra och för att inte tala om roliga! Jag bojkottar årets julkalender utan att ens ha kollat på den,och väljer Sune och Kurtan!Jag gillar julkalendrar fast jag är 24 snart..så det så!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0