Helgens Påskbravader..och veckan framöver.

Det hela började på fredagen.Sofie kom hit med världens godaste pepparlax! Tack så mycket<3 Lär beställas mer till Midsommar! Och självklart den sedvanliga Explorer.
Som hon så fint sa: I´ts me and my Explorer ;)

Sen så träffade vi Catta här utanför och,begav oss hem till hennes bror Daniel.Det blev en rolig kväll tyckte jag,med en liten snabbvisit till Blåkulla ;)träffade dock inte på några andra häxor,annat än mej själv :(

Dagen efter mådde man prima!,Sofie kom hit på kvällen och vi tittade på en film på tv,och syndade i en påse chips ifrån Staffans.Men gott var det allt! Ibland måste man få unna sej lite gott med,förstår vad tråkigt det skulle vara annars.Jag har även hunnit med en liten tripp till Leufsta bruk,med mamma och hennes kompis.Det är så mysigt och fint där.Var en massa hantverkare och konstutställningar där,fyndade ett armband för bara 50kr! fint,och knappast någon som har lika heller:D Vi hann också med en liten sväng till Valbo,för mamma och Lena skulle ju självklart se Lars Kristers och Scotts..Wiiiiiiieee! (ni förstod att min intressaflagga var hissad högt va? :P)Men jag fick shoppat två par örhängen och en blus.Ja det var väl Påsken i det stora hela.Var en riktig trevlig sådan tycker jag. Nu så är det tillbaka till vardagen igen. Imorgon ska jag på nå slags möte genom Ams.Får se vad det är för någonting ja hoppas det är bra. På fredagen tänkte jag och Sofie grilla gott,och kanske blir även att dricka lite gott! ,vid någon strand,vilken är dock inte bestämt än. Någon som vill hänga på kanske?? Varsågoda! :D

Idag är det "trök" väder och det finns inte alls nå att göra,jag tror ja ska ta och skissa lite,jag införskaffade nya pennor på "Dollarn" här om dagen.


Jag vill nu tillänga en speciell rad till dej Sofie,så sug åt dej!! *Flinar*.
Jag har ätit filmjölk till frukost, och till mat blir det en grymt god tacopaj ;)

De du! det går inte av för hackor.

Over and Out.....Miss *E*


Kommentarer
Postat av: catta

jag vill med och grilla!! :)

2009-04-15 @ 19:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0