Varför är det så gott att grilla?

Det undrar jag.
Har precis grillat här hos oss nu.Och det var så jäkla gott! Allt vart perfekt.Jag grilla lax,Underbara kött såklart.Och så hade vi paprika,rödlök,champinjoner och haloumiost med basilika smak som var så himla god.
Till det så hade jag en färdigköpt cole slaw som är supergod.Och så köpte jag en läsk som vi inte testat förr,Siddni heter den.Vasa bryggeri som gör den.Smak av passionsfrukt.Mycket god,den får 5 solar av mig,haha!


Har ni något bra tips på vad man kan lägga på grillen om man är vegetarian? blir som sagt ofta lax för mej.


Här sitter grillmästarn på våran fula gemensamma balkong :P


ciao!

Rock on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0