Choklad lover <3

Det är jag det.

Förra helgen så köpte vi med oss lite choklad hem från en chokladvagn.Dom brukar stå på marknader och har även stått på torget i Gävle förut.Nu stod dom inne på Coop här i Skutskär.Dom gör egen choklad,allt vad man kan tänka sig inom chokladväg.Och det är bland den godaste chokladen jag har ätit.
Vi köpte:
En chokladkaka med mörk choklad och cashewnötter.
En med hackade mandlar och ljus choklad.
Och så min peronsliga favorit en med ljus choklad och jordnötter.

Den är så himla god!!! Dom är alltid så himla trevliga i den där vagnen med,så man vill köpa ännu mer,taktik från dom tror jag ha ha.Plus att när vi har handlat där dom två sista gångerna så har vi fått extra saker med oss hem.Nu sist fick vi en 88:an boll,jäklar vad god dom är!Dom har även pistageboll,vanlig negerboll(JA det heter så.)Och en vit boll som dom kallar bimbo,vit choklad utanpå.Igår var det premiär för Willys här,när man gick ut så fick man en liten goddiebag,i den låg den här chokladkakan,någon som har testat den? jag ska spara den till helgen,men den verkar supergod.




Vad har ni för chokladfavoriter?
Jag har en massa.Jag är en riktigt gottegris!
Pigall,Geisha,Marabous gräddnoguat,Skotte,Snickers,mars,Kinder choklad..listan kan göras lång.

Rock on!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Mmmmm, det där såg riktigt gott ut, haha.

2010-05-14 @ 11:37:21
URL: http://pennybridger.blogg.se/
Postat av: Felicia

Willy päronchoklad är jättegod faktiskt! Och deras mint är också god :)

2010-05-14 @ 12:36:21
URL: http://ohyikes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0