Os skiten!

Ja ja nu kommer jag säkert få en massa sura skit kommentarer,varsågoda! Men jag tycker iallafall inte om OS.Jag förstår mej inte på skiten alls.För det första så borde skiten få en egen kanal.Men nej när det är OS då blir alla andra program inte alls viktiga,för ALLT annat än OS är ju så himla oviktigt.Har dom tänkt på oss som inte gillar skiten?! nä..tänkte väl det.Så är det alltid med sport.Det finns ju otroligt nog!? sportknaler.Varför inte sända allt där? Så vi som vill se våra vanliga program får se det ifred!Vem har kommit på att sporten ska få gå före allt? Sen förstår jag verkligen inte hela grejen med OS heller.Jag skiter väl i om någon okänd männsika från Svergie helt plötsligt tar guld,och blir superduperkänd.Och man ska gå och vara så himla glad.Ja kul är det säkert för den personen.Men jag kunde inte bry mej mindre! så det så! Gnällkärring.


Rock on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0