I´m back!

Nu så tänkte ja att ja skulle försöka printa ner nå här...var ju ett tag sen sist,om man säger så.Har inte riktigt varit på "skrivarhumör".Sen ja skrev sist så har det hänt ganska mycket i mitt lilla liv.Jag är nu singel igen,och har flyttat hem till mammsen in the "Gehtto",men men sånt e livet! In the Gehtto,är för övrigt en mycket bra låt med Elvis tycker jag.:DTänk vad man kan tro att vissa personer är hur bra och perfekt som helst,men egentligen är det totala motsatsen!!Tur att den tiden är över nu iallafall,mår så mycket bättre nu!:D En annan låt som är sååå brrraaa är skönheten och odjuret,och filmen oxå såklart:D men det var typ 100 år sen ja såg den kommer ihåg att jag var och såg Disney on ice med den,och ni vet den lilla muggen i filmen chipp lr va han heter?:S sånna muggar kunde man köpa med isglass i,det är ett sånt minnne som har satt sej fast i min hjärna.Undrar vad som avgör vad man kommer ihåg från sin barndom och inte kommer ihåg?
Nån som har den filmen föresten??
En annan skoj sak som hänt är att jag å Sofie var ut förra veckan,(jag har inte varit ut på jag vet inte hur länge) vi var och såg BACKYARD BABIES!!!:D ohh d var skoj,men liiitte för mycket folk,men jag fick ju se min älskade Dregen iaf,å drag var det...fast jag blev lite besviken att dom inte körde en av mina favvolåtar Roads.Mer rock´n roll i mitt liv Tack!:D hehe tror ja alltid varit en liten smyg "rocker" sådär haha,bara kommit på det nu på senare dar.:P Ett annat bra band som måste lyssnas på är Volbeat dom e grymma...och Mustasch :D
I veckan så kommer min lilla Catta "hem" på torsdag,snarare bestämt,så då blir d skoj!:D blir nog ev utgång där med:D ska bli skoj skoj.Sen på lördagen ska jag på dop. Min kompis Nina har ju fått barn.Och sedan på söndag blir d lite fika och gratulationer med Catta till Sofie som fyller 20!!! Känns som att d var inte alls så länge sen jag fyllde det faktiskt,men d är ju ett bra tag sen.Ja och sen så är det nästa vecka..och den närmar sej:D
Synd bara att det aldrig verkar vilja bli sommar på d här j*vla stället!! Men d kommer väl får ja hoppas.Jo jag satt och tittade lite i min dagbok,och såg en kul grej som hände när jag var i Gbg senast och hälsa på Catta. Det var såhär att jag hade haft nå skit i mitt öga (som jag alltid lyckas få hårstrån å skit) och så nämde jag nå om det till Catta.Hade ju rest ganska långt,vilket resulterade i att jag var ganska trött å flamsig som jag brukar bli hahah,vilket Catta också var.Sen när vi var på spårvagnen på väg till henne,så får ja nå i ögat igen,å säger det till Catta då hon säger: det var nog en spårvagnsfluga!! hahahahaha vi höll på att dö av skratt,men va var d roliga i det  egentilgen?? haha sån där sjuk grej som man kan flamsa å skratta åt när man e på d humöret! *gött*:P
Senare på kvällen skulle vi dra vårat lilla "skämt" ,men d var ingen som garva,förutom jag å Catta som höll på att dö av skratt igen.
hahha
det får avsluta för dagen!:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0