Parkeringsautomater och skit

Det är en konst det där med parkeringsautomater.

Ja det är en kost,kom inte och säg nåt annat.För ett tag sedan åkte jag med min kära kompis Sofie in till stan.
Sofie frågar mej -vet du hur man gör med parkeringsautomaten?,då jag säger -vadå? det är väl bara och betala,och ta ut den lilla biljetten och lägga i bilen. Ha trodde jag ja! Maskinen var/är  konstig. Vi stoppa in pengarna i hålet,ja det var rätt hål ;P Först händer inget. sen står det tid..och helt plöstligt så kräks den ut en tia,som den inte alls verkar vilja ha.Mycket konstigt att just den tian inte alls passade.Ja ja efter mycket om och men,och garvande så kräks den ut biljetten.Sen kommer då problemet vart den ska ligga.Ja ni ska inte tro att vi bara lägger in den sådär nonchalant (som vissa gör).Nej här ska ses vart den syns bäst.Och om den ligger kvar utifall det skulle komma en vindpust och blåsa ner den....man vet aldrig.Men efter ett tag kommer vi på att det kan ju inte blåsa inne i bilen! .... eller?? Hur som helst så efter mycket om och men så hade vi fixat det! Hurra kan man få en liten applåd nu??

Ja ok...ja kanske förvred storyn liiitte grann..,men bara lite,inte alls mycket.Men i det stora hela så är vi så dumma ;P Eller hur Sofie???


Kommentarer
Postat av: sofie

HAHAHAHA !! ;D

2009-06-10 @ 19:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0