Jag lever livet...!

Just därför har jag ju inte skrivit nåt här på år och dar känns det som.Har hunnit med lite allt möjligt,men mest har jag legat på stranden,både Brämmen och Kalkugnen.Ser ut som en pepparkaka nu(nästan iaf) UNDERBART! Midsommar har det varit med :D och har även hunnit med en tripp på Ockelbo markanaden...samma gamla skit där som vanligt! Jag hade ju en liten snapsvisetävling innan midsommar som ni kanske kommer ihåg,kom inte in allt för många bidrag om man säger så ..:P
Vinnaren är : Maria ström


Finsk snapsvisa:
Korta versionen:
Nu!!

Långa versionen:
Inte nu men, Nu! (Ei nyt, mutta nyt!)

Rolig,lätt och bra tycker jag.
Den efterlängtande länkningen kommer här : www.mariastrom.blogg.se  Grattis! :D







 :D :D :D


Kommentarer
Postat av: Maria

hahaha... för jag har vunnit... haha.. tänk att jag kunde vinna en tävling en gång ;D

2009-06-30 @ 22:40:53
URL: http://mariastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0