Troligtvis världens bästa tidning!

Sakerna du alltid drömt om,men inte trodde fanns!

Sluta dröm! Nu finns tidning för dej.Visst har väl precis du som jag,gått och drömt om den där perfekta baddräkten,eller dom där ursnygga byxorna som sitter så bra att du minst måste köpa 5par.Eller varför inte piffa upp din trädgård med något extra välkommande så grannarna häpnar! Här finns allt du någonsin har drömt om.Till ett superbra pris.Så om du också vill va cool,handla på Sparköp! Just nu får du en rabbattcheck på 50kr,och inte bara 1 utan 6 snygga kökshandukar.Kan det bli bättre?!!


Den här baddräkten hitta jag,och guuuddd va den är snygg!Och den håller in på dom rätta ställerna precis vad jag behöver.

(Klicka på bilderna för att se dom större.)



Dom gardinerna men 3d effekt ska ja bara ha! så jäkla coola.Synd att vi inte har nån trädgård,men jag kanske kan ha gubben på golvet inne?,och så dom trädgubbarna på takbjälkarna här inne? Och hundmagneterna dom tog  jag med bara för dom var så himla söta och billiga."6 söta hundar i färgglada glittrande hattar",ja menar man kan ju inte låta bli att köpa dom,när dom är så billiga! jag bara ÄLSKAR kylskåpsmagneter ;)Och byxorna,ja vad ska ja säga dom finns ju till och med i modefärgerna plommom och begie!! Jag dör av lycka!

Nej nu ska här handlas!

Rock on!


Kommentarer
Postat av: catten

MOHAHA! Vadå sparköp är super rolig att kolla i! Riktigt längesedan oxå, det var den roligaste tidnigen som kom när man var liten :) puss

2010-05-25 @ 14:23:41
Postat av: Linda

Hahahhajag dör av skratt

Jag kikade också i den häromdagen o hämpnades över hur mkt s.k.i.t det fanns i den..Men baddräkten vart jag med lite sugen på;))

2010-05-25 @ 16:17:23
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Sussi

Jag har alltid undrar vem det är som handlar ur dom där tidningarna, nu vet jag då. ;) Jag fattar inte hur mycket skit dom kan samla på ett och samma ställe och att folk går på det och köper!

2010-05-26 @ 16:38:53
URL: http://lavica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0