Antarktis på toa.

Nej nu är jag irriterad!! Vi har snöstorm inne på vårt badrum! :/ Vi har en mycket konstig fläkt där som slås igång när man tänder lampan.Och den går rätt ut genom väggen.Så nu blåser det in snö och det blir alldels blött på byrån och golvet.Så jag har fått lägga ut handukar.Så nu när man ska gå och sk!ta så får man ta på sej mössa och vinterskor,för annars blir man blöt.Så var det en dum vaktmästare här nyss och titta på det.Tror faktiskt att dom plockat upp han på gatan.För han fattade då inget.Han verkade först inte ens märka att det blåste in snö.Fast det typ vräker in.Han sa typ - jaha mhmmm aaa,nä det här får jag höra m gubbarna hur ja ska ordna.Då ja sa att det blev alldels blött och kallt..mmhmm jaha men element är väl på?.klart som f*n att elementet är på,men det hjälper nog inte så mycket när det håller på och bli Antarktis inne på toan.Sen satte han upp handen mot fläkten igen och sa -ja men nu känner ju till och med jag att det blåser kallt.NÄÄÄ!! *klappar händerna* åhh va duktig du är farbror vaktmästare.Ja fråga om dom "gubbarna" skulle komma idag men d visste han inte,om han kunde få tag på nån idag.Va är det för service????? Ska man gå med på att ha Antarktis på toa nu tydligen också.Och det här är inte första gången dom krånglar när man behöver hjälp...


Dumma fläkt!

Rock on!


Kommentarer
Postat av: Mita

Inte kul du att ha vintern inne på toa också,den får banne mig hålla sig ute.

Sitta med långkallingar på,ler

Ha det bäst,

Kram!

2010-03-01 @ 15:45:46
URL: http://nospussar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0