Snö,snö snö,Äcklig snö!!

Vad har hänt med våren?! jag trodde den var på väg snart,men jag tog nog fel.Jag har till och med prövat med vårskrik.Men det fungerade inte det vart snarare mer snö.Jag hatar snö.Det finns inget som helst kul med den.På julafton kan det vara fint,och runt där.Men inte nu! Min kära sambo tillägger att jag inte får skriva såhär om snön,men jag skriver ju vad jag vill för det är min blogg!! ha ha! :D Han vill gå ut och leka i snön idag,får väl se om han lyckas få med mej,annars blir det till att sitta inne under en filt.Killer vände när han såg att det var en jätte plogvall utanför bron han med.Jag förstår honom.Jag bjuder på några härliga sommarbilder så man har nåt att njuta av :)



Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0