En dag i Miss *E*´s liv.

Dagen började med att jag blev väckt av våran tiger Killer.Han Mjauar ju som en väckarklocka utan stopp.Jag skulle iallfall upp för jag skulle gå till mamma och få skjuts med henne ner till centrum.Där skulle jag fixa påskrift på ett papper på Af.Ja åt frulle,och gick sen mot mammsen.När jag kom fram så startade inte hennes bil igen,var för kallt för den lille igen.Så det var bara att traska hem igen,ja hade inga varma kläder på mig,så jag hade ingen lust att gå ner till Af.Plus att jag hade typ ingen tid på mig heller,för dom har bara påskrift i en halvtimme.Nu sitter jag hemma och lyssnar på lite rock och metal som Underbara gillar.Sen blir det att gå till bussen mot Gävle runt en 12.10 eller nåt.Ska först gå på stan en stund och kolla nya underkläder för presentkortet jag fick.Sen ska jag till Af i Gävle 14.30.Det var tydligen något företag där som letade ungdommar för anställning.Hoppas det kan leda till nå bra.Har föresten också hunnit med att söka ett jobb som intervjuvare för ett intervjubolag IMRI.Sen blir det bussen hem och äta middag,och sen blir det väl tv:n som vanligt.Där har ni min dag! Vad ni nu skulle med det här informationen till vet jag inte.Men jag tänkte ifall nån av er får för sig att spinoera på mig så vet ni vart jag finns på ett ungefär! ;)

Bjuder på denna fina bild.


Rock on!


Kommentarer
Postat av: catten

Intresseklubben antecknar ;)

2010-02-15 @ 13:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0