Bad girl!

Ja jag vet,ja har vart en bad girl och inte uppdaterat på länge.Men nu ska ja gottgöra er gott folk! Idag är det Fredag (ifall ni mot all förmodan glömt det.) Och det är dags för Fredagsmyyyss! Trots att man inte jobbar,så blir endå helgen lite extra mysig.Jag och Underbara har bestämt oss för att vi bara får äta gott på helgerna,så idag har jag inhandlat lite godis.Ikväll blir det nog en hel del film att se.Vi har en massa bra som vi inte sett nu.Inhandlade föresten en ny diskborste med.Och inte vilken diskborste som helst,utan en med en dödskalle på! :D så nu kanske det känns lite roligare att diska.Verkar som det funkar på Underbara iallfall för han diskar för fulla muggar nu.Själv sitter jag och lyssnar på Mötley crue,ett mycket mycket bra band.Tyvärr får ni ingen bild på diskborsten nu om ni var intresserad,mina batterier i kameran måste laddas.Kanske kommer en sen om det efterfrågas :p Ja annars så är mitt liv väldigt vitt just nu,jag vill ha ett grönt liv nu.Med en massa härliga blommor,får nöja med mina tulpaner och vårprimula som jag köpte häromdagen.Plus att jag fyndade en Dendrobium för 20 spänn,lite rinrostig var den.Men sprider färg gör den nog ett tag till hoppas jag :D
Ja det var väl den "updaten" det.Men det kommer mera...Lovar!
Rock on!






Kommentarer
Postat av: Emma (:

Tack :) Jag vet inte riktigt ,det var redan installerat på min dator när jag fick den. Men jag tror att du kan gå in på download.com och kolla ,det borde finnas där :) Detsamma !

2010-02-05 @ 17:54:40
URL: http://emmmiiish.blogg.se/
Postat av: m a t i l d a ツ

sv : tack typ :P

KRAM

2010-02-05 @ 19:26:49
URL: http://mmmaatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0