Vilket skämt!

Nu så kära läsare är den "normala" Miss *E* tillbaka.Jag ska sluta fjanta omkring med Blondinbella och kissie mjau mjau osv.Det är inte riktigt min grej ;P
Men OJ vad mina läsare ökade snabbt när man provocera lite,det är tydligen det som behövs.Eller inte.Jag anser att man borde kunna få många läsare även om man inte leker fjortis! :P Så nu ska ja ta och skriva lite om annat.

I dag har min pappa och hans fruga Ulla vart här och hälsa på :) Skoj att träffa dom,det var ett bra tag sen.Vi fick två ursnygga temuggar och grönt te,och lite Anthon Berg choklad!Sen har jag väl inte gjort så mycket annat vettigt idag.Hann med en sväng till affären med.Och senare blir det fortsättning på True blood.Kan bara inte sluta se den serien! Ja,jag vet att jag tjatar.Men den är så otroligt bra!
Jag glömde ju att ta lite bilder när pappa&Ulla va här..typiskt,jag som brukar fota typ allt.Men jag lägger upp en fin sommarbild istället.Som ni får njuta av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0