Ni får bara inte missa detta! MÅSTE läsas!

Det var såhär va,att det hela började igår då jag vaknade upp i mina stora prinsessbädd i mitt underbara slott som jag bor i.Och då fick jag en sån där superidé som bara jag kan få! Ja då undrar ni självklart vad var det för superidé den perfekata människan Miss*E* fick? Jo det var väl ett och annat,men jag kan inte dela med mig av alla iddér jag får.Jag hoppas ni förstar det.För hur skulle det sluta? Alla kan ju inte vara bäst och ha besöksrekord i bloggarna.Nej det går ju bara inte! Igår hade jag 22198 besökare på min blogg,Och jag säger bara en sak.Tack alla kära läsare för att ni vill läsa om mig,Ni vet jag är bäst! ;) Så underbart bäst.Jag slår alla små blondin fjortisar och ALLA andra med för den delen.Så fortsätt följa mitt liv.Snart kommer det en massa tips om allt möjligt intressant.Så håll ut.
Detta inlägg bara måste läsas av alla. Annars kommer ni att missa det.Och det får ni juh absolut inte göra!
Så tell all your friends att läsa det.Annars missar ni något stort.Och då kommer ni sitta där och inte fatta vad som hände med alla andra bloggare,för då finns bara JAG kvar!
Och jag är så het i mina Gucci bågar,det slår allt ;)
Puss puss darlings! ;)


Kommentarer
Postat av: anne

hmmm

2009-09-05 @ 13:07:12
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0