Kändisdjungeln.

Vad tyckte ni om kändisdjungeln i går?,om det var någon  som såg det? Jag  tyckte det var ganska hyfsat,finns det inge bättre att se så kan man lugnt titta på det.Men jag tycker att dom borde plockat in lite mer kända kändisar.Karl-petter tillexempel va gör han där? Uscha jag gillar inte den människan.Och så har han ju så fruktansvärt jobbig värmländska.Men jag läste nu på aftonbladet att en massa kändisar tackat nej innan,så det fanns väl bara några b och c kändisar kvar.Artiklen finns här,om vilka som blivit förfrågade men inte ville vara med. :http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article5780530.ab
Jag tycker iallafall det var strongt gjort av Bengt att stanna kvar i den där glaskupan så länge som han gjorde.Men kommer jag fortsätta titta?..njae jag vet inte,får se om d finns nå annat bättre att titta på eller göra,då kommer jag inte att se fortsättningen.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tyckte första avsnittet var helt okey. Men om det är som den amerikanska förlagan, så blir det roligare när folk börjar bli lite griniga och det blir lite tjafs :P

2009-09-12 @ 09:08:04
URL: http://throughtheeyesofabutterfly.blogg.se/
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten (also in English)

Det där hade inte jag sett. Fan vilken äcklig utmaning han fick stackarn =/ men men, han klarade den super iaf :D

2009-09-12 @ 10:55:45
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0