Erica goes survivor!

Vet ni vad jag har fått av dom snälla kostymnissarna på arbetsförmedlingen?(För jag antar att det var dom som slog sina kloka huvuden ihop ,och kom på idén) Jo jag fick en 3timmars lektion igår i överlevnad vid katastrofer och sånt.Vad man ska ha för utrustning i beredskap hemma,om tex man skulle bli utan ström i en månad osv.Och det var en hel del grejer,som gubben sa att man måste ha i ett säkert förvar.Så nu måste jag ju handla en massa så jag är förberedd.
Ficklampa/radio som man kan veva upp,och batterier och solceller det ni!
konserver
gasolkök
gasolkamin
mm..
så det blir ju en hel del utgifter.Så nu tycker jag att ni kostymnissar skulle ha tänkt på det,när ni kom på den briljanta idén att lägga in en sån kurs på en jobbcoachingkurs.!? Att ni kunde ju ha slängt in lite extra pengar den månaden så man har råd att köpa den livsviktiga utrusting som man nu tydligen behöver.För jorden går under inom en 15-20 år,eller iallafall så kommer den bli en stor kris och slut på olja osv.Så som sagt Var förbredd! Ut och shoppa!
och check it out! : http://www.civilförsvarsförbundet.se











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0