Ensam mamma söker.




Ikväll är det Ensam mamma söker,om någon nu missat det.Kl 20.00 på kanal 3.
Jag tycker det programmet är ganska bra faktiskt,rätt kul att följa mammorna.Men jag skulle aldrig ställa upp i något sådant program,eller liknande.Skulle inte vilja att mitt kärleksliv följdes av halva sverige typ.
Men det är säkert ett bra sätt för mammorna i jakt på den rätte.Fast ibland spårar det ur en aning tycker jag.I förra avsnitter så var det en av mammorna som satt och lekte Jag har aldrig, med sina "killar".Det är väl lite för mycket tycker jag.Den leken leker man väl inte som vuxen..eller vad tycker ni?Vad tycker ni om programmet?
Och så är det ett till program ikväll som jag ska se,baserat på Marie Jungstedst böker som jag läst.Och böckerna är verkligen superbra.Så ja hoppas programmet är det med.

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: ja det blir nog bra efter att jag fått gå till frisören! haha

2009-09-13 @ 21:16:31
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0