"Cheka" in min nya header!

Vad tycker ni om min header nu då?,jag har äntligen fattat lite om hur man gör.Den rosa bloggen var verkligen inte min stil,men jag hittade ingen bättre då.Den här kanske är lite färglös,eller vad tycker ni? man kanske ska slänga in nån färg nånstans?


                                                                                     

                                                               
                                                                                

Kommentarer
Postat av: catten

Du erica, denna är alt lite för mörk och dyster. Tänk på att du måste ha lite härlig färg för att överleva hösten :D

2009-09-23 @ 16:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0