Sömnlösa nätter.

Visst är detj sjukt jobbigt när man inte kan sova ordentligt..? När man ligger och vänder och  vrider på sig,vaknar titt som tätt,är kissnödig osv.Jag hade en sån natt i natt.Jag vaknade vid 05.30,så jag tänkte det är väl lika bra att gå upp då.Och nu så hamna man här igen för att skriva av sig lite.Orsaken till min sömnlösa natt är nog för att i dag kommer Underbara,han flyttar hit! :D Jag ska till Älvkarlebyhus för att hämta nycklarna nu på morgonen,och han kommer mot kvällen.F*n vad bra det ska bli! Jag har föresten sovit dåligt dom senaste nätterna tycker jag,jag vaknar jättetidigt och kan inte somna om.Kan bero på att jag har världens obekvämaste säng med kanske? Jag behöver en ny!

ZZZzzzZZZzzzzZzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0