I sommar ska jag...The list of the list :P

  • S¤LA
  • BADA
  • Hänga på Brämmen och Kalkugnen
  • Tälta
  • Gå ut på Långsandsörarna
  • Gå ut på Billudden
  • Fira midsommar,som den ska firas :D
  • Ha det underbart
  • Åka till Göteborg..hoppas jag :D
  • Gå på markand
  • Festa
  • Införskaffa mej en cykel
  • Jobba..hoppas jag
  • Klia sönder dumma myggbett
  • Gå på Kilafors rockweekend..hoppas jag
  • Tydligen så även till Ön Hedesunda...:P
  • Träffa Catta och Sofie:D
  • Ha en inflyttingsfest för underbara
  • Grilla ,grilla grilla!!
  • Plocka blommor
  • Pimpla rosévin
  • Äta ännu mer glass
  • Äta Jordgubbar
  • Åka till öregrund
  • Åka på kryssning
  • Umgås jättemycket med Underbara:D
  • Fika på Blåsut
  • Åka båt,frågan är med vilkens båt?
  • Leva livet!!!

kommer antagligen att tillkomma mer saker,men det tar vi en annan gång..



Kommentarer
Postat av: Sandra

åhh va mysoga saker du ska göra...

Vi ar typ bara bröllop inplanerat, och det är på midsommar =)





Vill du få fler unika besökare till din blogg? Följ länken:

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=zuperzandra

Det är enkelt, de går fort och det fungerar verkligen!!

2009-05-12 @ 16:20:37
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0