Leila och Per Morberg

Perfekta männsika!!!!
Har du sett någon mer perfektare än denna Leila,ja ni vet hon som bakar och lagar mat.Jag såg Leila bakar igår.Och allt är så himla perfekt.Hennes hår ligger perfekt,hennes smink är perfekt,hennes kläder är färgglada och perfekta.Plus att hon alltid har ett par perfekta snygga örhängen i snibbarna,som svajar perfekt när hon vispar sin grädde lagom fluffig till den perfekta jordgubbstårtan.Som hon sedan garnerar med ätliga perfekta blommor,(som bara blomsteraffären "råkade" ha sådär perfekt förpackade och klara just när Leilat bakat sin perfekta kaka)Och såklart så är bunken rooosssaaaa,och elvispen är turkos och senaste designen.Så himla perfekt. Hur kan man vara så perfekt? Alltid när jag sett männsikan så är hon sådär perfekt.Såg henne på ett tidningsomslag för en vecka sedan,det var nån ny tidning med henne,och ja allt var så perfekt såklart.
Och ännu värre är det med Leila på landet...Perfekt så in i helv*te! Har hon aldrig fula saker,misslyckas hon aldrig med tårtan eller kakorna,ser hon aldrig för j*vlig ut när hon vaknar på morgonen?? Nej hon vaknar säker och ser sådär perfekt och naturlig ut.

Kolla in dom handskrivna ettiketterna på dom perfekta gamla saftflaskorna som hon handlat på en såndär perfekt loppis,och sen så hittade hon även ett sånt perfekt band där med,som hon knöt fast den perfekta etiketten med.
PERFEKT!!!


Ja jag är inte alls avundsjuk om ni nu för förmodan tror det.....:P
Efter detta perfekta program.Då kommer Vad blir det för mat?,med Per Morberg.Jag kan inte annat än att digga denna filur,från början tyckte jag inte alls om honom,men jag har ändrat mig.Han är grymt skoj att titta på.Allt annat än perfekt.Här slängs det med maten,fam och tillbaka,det geggas och slaskas,och redskap,nja...det är bäst med händerna! Ja menar tänk om Per skulle stå där med en turkos visp och en rosa bunke och vispa sådär perfekt,utan att stoppa i fingret och smaka.Nej nej det skulle inte alls fungera.Men igår blev jan nästan lite besviken när han skulle rensa aborre och sa -nu sja jag jobba lite med latex. och drog på sig handskar.Men jag förstår för det luktar inte så mumma när man rensat fisk.Per är klart mer underhållande med sitt svettiga hår som hänger sådär operfekt framör ansiktet och hur han sådär nonchalant slänger upp handuken på axeln,och hur han tar en köttkniv till att banka ut kött med,för att han inte hade nån köttklubba.Tänk dej Leila ta något annat redskap än sina perfekta kulörta redskap.




Tänk er dessa två ihop...ha ha ha jag skulle garva i hjäl mej. Tv4 fixa det snälla!!
Ja jag är medveten om alla perfekt jag använt,varsågod att räkna,om ni inte har nå bättre för er ;P
Eller ännu bättre den som lyckas gräva fam en ful bild på Leila ska jag belöna med något bra! börja leta vet ja!

Over and out Miss*E*

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag kan inte heller förstå hur man kan vilja bära döda djur på sig. Jag är väldigt emot skinn, päls, läder och mocka. Jag gossar hellre med en kossa än bär henne som jacka eller skor:) Däremot ser jag inget fel i ull, så länge inte fåret fått utstå något lidande (som ex fåren från Australien fått). Ha en bra dag :)

2009-06-09 @ 11:51:43
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0