Fotobok ifrån Fuji direkt!

Jag ska ta och göra en fotobok.Såg igår när jag surfade omkring att man kan få en gratis ifrån Fuji direkt om man bloggar lite om den. Perfekt! jag ska göra en till min underbara tänkte jag :D Så får det bli en liten överraskning.Jag har gjort en sån innan till min mamma i julklapp,och den vart mycket uppskattad! Så lätt och roligt att göra,och ger så mycket minnen tillbaka.Roligt att få designa den själv med,precis som man vill..(nästan) Det enda man behöver göra är att ladda ner ett mycket enkelt pogram till datorn,sen är det bara att sätta i gång! :D

Vill du också få en gratis fotobok,och har en blogg,så gå in på den här sidan för information och regler: http://www.fujidirekt.se/blogga/?gclid=CPejp7iCv5sCFcE63godc34_AA
Skriv in din mail osv..och på rekryterad av skriver  du in min e-post som är [email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0