Finns det liv på någon annan planet?

Jag tror det finns det iaf!
igår kväll hände något på himlen över södra sverige,ett mystiskt blått och grönt sken lyste upp himlen.Vad det var kan ingen riktigt föklara i artiklen,kanske en meteor eller en meteorit. Men en om det är en meteorit så slår den ner i backen någonstans,men inte har om hittat något på marken ännu.Som kan förklara vad människorna såg.
jag tycker sånt här är mycket spännande...enligt mej så borde det finnas en stor chans till liv på andra planeter.
varför skulle det bara finnas här på jorden?
Människor i alla tider har sett konstiga saker som inte går att förklara.
Vad jag däremot tror är att det är mycket sällsynt med liv som oss människor,men jag tror det finns någon slags annan form av liv därute någonstans.Och tänk vad häftigt om man någon gång skulle få sen något sådant oförklarligt fenomen.
Jag vägrar att tro att vi är ensamma! Hur kul är det då?,näe nåt kul måste man ju ha och fundera över.Sitter nu för fullt och söker på google om ufon,utomjordingar,liv på andra planeter.Mycket intressant annat läsa,men mycket är nog strunt med.Men om man läser det forskarna skriver så är det inte alls omöjligt!
En favorit jah har är filmen E.T!! åhh han är väl för söt,med sina långa fingrar,och när han pekar upp mot himlen och säger den klassika repliken -E.T phone home.Ja om ni inte har sett den så bara måste den ses! Nu ska ja fortsätta kolla vidare...spännande!
Länken till aftonbladets artilkel är här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4204952.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0