Spikmatta.

Ja julen har vart..mer än så orkar ja inte tilllägga.Ni vet ju ändå hur den ser ut..Mat,klappar,Kalle osv..
Och imorgon är det nyår.En sak jag fick i julklapp av min mamma var en spikmatta.Vilket jag önskat mej länge,dom ska ju vara bra mot lite allt möjligt.Och jisses!! va skön den var att ligga på.Jag har blivit beroende.Hade huvudvärk,och då rullade jag bara ihop den och la den under huvudet.Och den hjälpte faktiskt.Skönt är det för trötta ryggar med.Så en sån rekomenderar jag varmt att testa.





Kommentarer
Postat av: Sabina

har också en, men har användt den en gång så får kanske börja göra det :p

2009-12-30 @ 17:04:32
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0