Och så var man ett år äldre..

Jag tänkte ge er en liten uppdatering om min födelsedag.Den började med att jag vaknade till skönsång,och frukost på sängen av Underbara.Paket på brickan,ljus,en ros, varm choklad,fruktsallad mm.I paketen så låg det: Ett set med muggar och chokladgrejer att göra varm choklad med.
Doftljus.
Batteriladdare.
Minneskort.
Kameraväska.
Och en KAMERA!!
Wiiiiie!
Så nu kan jag ta fin fina biler.Sen ringde pappa och gratulera mej,fick pengar av han :)Sen kom mamma med hyacinter,och ett jättefint våningskakfat som jag velat haft länge.:)Senare på dagen kom svärmor och hennes man.Jag fick en jacka(sport) som är perfekt att ha när man ska ut och gå.En kokbok,Marie jungstedst senaste bok, och så fick jag en sjal från Peter syster och kille. Tack så mycket för alla fina presenter!
Sen var vi till Dragon Gate och åt och kollade på museumet där.Såklart så fick jag gratulationer av Sofie,Catta,Kusin mfl.. Jag hade en jättebra dag! :D Tack allihopa!


Tagen med nya kameran:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0