Den årliga julgransstölden.

Nu är den över för i år.Ni förstår jag är riktigt kriminell och snor alltid en gran i skogen,helst på en granodling för där är dom extra fina och täta :P ! I år var det jag och Underbara som var ute på tur.Och det var klart en av dom roligaste gångerna jag vart med om i "grantjuvning".Vi pulsade och gick i hög snö,ramlade och gick en hel del innan vi hittade den perfekta.Sen sågade Underbara av den vi tog den,och gick efter en väg hem.Det kom ett antal bilar.Underbara slängde iväg granen i ren panik,och bilen såg ju såklart alltihopa för han var en aningen sen med kastet...senare kom bilen tillbaka då vi tatt upp granen och gick med den..haha! dom hade nog rätt roligt i den bilen med.Plus att vi gick förbi en gård,där det självklart var en hel familj ute! Men vi fick en fin gran iallafall till slut,och ingen böter heller,så det var lyckat!
Glöm inte kolla in Sunes jul klippet,riktigt sådär illa gick det inte för oss..




Kommentarer
Postat av: Anders

Sunes Jul är jag uppväxt på hehe! Så bra!!

2009-12-21 @ 18:47:28
URL: http://minaturer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0