Uppdatering och sånt sh!t :P

Hej hopp mina kära läsare!

Ja va har jag för intressant och berätta för er om mitt lilla liv?Tja..jag har haft svärmor på besök :) riktig trevlig och snäll svärmot man har fått.Vi har hunnit med en massa.Har haft en kräftskiva,supergoda kräftor.Och jag åt krabbklor med,Mums var det verkligen,och till det två kantarelltoast.Dagen innan var vi nämligen och plocka en massa svamp,så nu är frysen full med gottigheter.Vi fick också en massa gott som svärmor hade fixat åt oss,egengjord flädersaft,bröd,mm! Det ni ! Sen så han vi även med en tripp till Laxön,Långsand,Gårdskärshamn och Gävle.Riktigt skoj har det vart.Dessa bilder får avsluta för i dag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0