Vårstädning,och Dregen och Markus;)

Åhhh! Nu känns det verkligen som att våren är här,det hoppas jag,att den stannar nu alltså.Så man inte vaknar up till snö igen.Jag har både sett Blåsippor och Tussilago,sån härlig känsla! Ja ni vet när snön smälter och d börjar titta upp lite grönt här och var.Jag och Mamma var till Plantagen i dag å köpte lite påskblommor till balkongen.Vart jättemysigt där nu,så nu är det bara å vänta på finväder så man kan sola:D inhandlade också penséer..ljust gula/lime, vårigt värre!Och dom hade fått in så mycket fint där nu,det bara klia i fingrarna.Jag köpte Basilikafrön som ja ska så med så man får färsk egenodlad basilika till sommaren.Omja känner mej själv rätt så kommer det nog bli en hel del mer kryddor också.Ikväll så blir det en tvkväll.Såg att både DREGEN och MARKUS ska va på tv ikväll,så det får man inte missa!! speciellt inte DREGEN! kom i håg det! han är med på Grillad vid nio,och Markus på Så ska det låta vid åtta.Just nu sitter jag och lyssnar på en sjukt bra låt. Fergie-big girls don´t cry.
Snart så är det Påsk! och då kommer min lille Catta hit igen,ska bli skoj skoj! Och snart så kommer även DU igen.Jag får sysselsätta mej med att "sniffa" på parfymen så länge....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0